Pages

Tuesday, August 24, 2010

againn??!!

I just couldn't believe that its happening all over again! it seems so wonderful at first and flows on well. started to believe all the words..though was full of doubts in the beginning. felt foolish.i couldn't decide anymore, which is true and which are lies??? why on earth it has to happen that way?? is it my fault or they are really frauds ..and they are just around me until it is hard to identify which and which. they came with all different "creative" stories and then all come to the same reason.friendship or relationship is being put at stake and no longer given with honesty. all came with their own hidden agenda...
its time to move on! another "love" story is going to an end...
sometimes not being together with anyone is the best peaceful moment you can ever get!..

Saturday, August 14, 2010

Marhaban Ya..Ramadhan...

Ramadhan datang lagi..semoga tahun ini aku akan melakukan dengan lebih baik dari yang sebelum-sebelumnya. this year nampaknya kena bersederhana..bukanlah yang selalu tu pun berlebih-lebih..heheh..cuma kena lebih berjimat..dgn mcm2 problem kewangan muncul...if not i cant make my trip to Perlis!hahah..rindu nak pi sana jumpa kawan2 lama,rindu nak makan makanan yg sedap2 tuh..teringat jek dah terbayang sedapnya..heheh..aduhai posa2 ni sebut pasal makanan lakss..hahahah, rindu nak jalan2 kat pekan padang besar mcm dulu, kenyit2 mata kat abang2 kastam, imigresen n polis ( hahaha, ckp jek x pernah buat punn!! takuuttt!)
anyway, just want to trace back the memory lane..sambil2 nak shopping barang2 murah kat sana..hmm..are they still at lower prices????hahaha..and planned to hop from states to states..hahaha..kalau ada rejeki..insyaAllah...

Wednesday, August 4, 2010

for the rest of my life

video

fell in love to this song when i heard it for the 1st time...cantikk sungguh bahasa yang dia guna dalam lirik ni.. seswai untuk suami2 tuju pada isteri2..but for me yg xde sapa2 ni camno la plk..heheh..aduyyaaiii..listening to this song over n over, terbuka lak hati to be loved..calon2nya? uiisshhh..ramai..tp bila bab nk umum keputusan x pernah sampai final hahahaha..beh tu camno??? kena la menanti dengan sabar, setelah doa dan usaha... Jodoh pertemuan di tangan Tuhan, kita ni cuma mampu merancang, DIA juga yang menentukan segalanya. InsyaAllah, perancangan ALLAH kita x tahu..tapi seringkalai ia amat cantik untuk kita..cuma kita yg tidak sedar dan selalu mensia-siakannya..:)